曹格 - Supermarket 超級市場 (送給我的 R 貓妹)

Wednesday, July 22, 2009

興趣小玩意

買咖啡機了 !! 其實係五月底已經買咗啦,不過沒時間寫 blog, 一路都好忙,整個六月都忙到飛起,成日要不定時standby 做野, 一做就會 3, 4 個鐘頭, 而家比較回復正常, 可以 update 一下 blog 啦.

之前係書店買咗兩本關於沖咖啡入門書, 有包括所有不同沖調方法, 工具應用, 咖啡豆, 甚至如何清洗咖啡機都有, 啱哂我呢啲玩咖啡機新手啦


呢部係一部半自動機,全自動係有按鈕控制一杯份量,滿一杯份量就停,而呢部係要自己拍制去控制份量,都ok啦,不過個拍制都幾實下, 要好用力, 唔係幾方便…


試用一兩次後, 發現比起用filter或者即沖分別唔係好大, 於是上Internet 搵下有冇人分享心得, 找到一個專門講咖啡嘅 forum, 發現好多新手都用同一部機, 所以有好多人嘅經驗同遇到嘅問題分享, 好似壓咖啡粉嘅 Tamper, 跟機那個其實不可以用, 因為它跟本不能將咖啡粉壓實, 出來嘅咖啡味係唔得, 從 forum 上發現一個屬於 forum admin 開嘅網上咖啡用品商店, 裡面有合用嘅 Tamper, 所以即時決定買 !

上星期到這間樓上咖啡鋪提貨, 呢個填壓器 Tamper, 非常重手 ! 比起咖啡機 bundle 那個簡直不能相提並論, 咖啡粉可以壓得非常之實 ! 唔 ~~~ 而家出黎啲咖啡味道似樣啦 ~~~


之前都有提及買咗一 set filter 咖啡壺, 不過試過用咖啡機沖調出黎嘅咖啡之後, 個人比較鍾意後者, 經過咖啡機高壓出來既咖啡味道係非常之好 !! 真係似出面 Starbuck 或 Pacific Coffee 啲味道. 什麼三合一, 四合一即溶等等, 簡直不能再入口.


張相影到有啲曝光同out focus....點解N82影近鏡實有問題架 ?

係 forum 上面見到其他人玩得實在非常專業, 甚至有點走火入魔, 什麼磨咖啡豆的粗細, 奶嘅溫度, 咖啡機奶咀改裝等等, 專業得有點令人詫異 ! 就好似玩 PC DIY 一樣……

這樣子玩咖啡機, 令我諗起自己已經好耐沒培養出一啲興趣 (打機呢啲唔係興趣啦), 記得以前小時家裡有養金魚, 養雞仔, 種盆栽, 呢啲咁小小玩意都可以玩得好開心 我記得自己曾經種一棵仙人掌, 因為鍾意佢肥嘟嘟, 好得意, 種了多年, 不過最後都因為我打理不善而…連仙人掌咁頑強嘅植物都比我攪到咁…唉…仙人掌, 對唔住 !

我地嘅年代, 有呢啲小玩意已經可以好開心, 因為當時物質唔豐富, 好容易滿足, 而家啲細路, 只要可以一開口, 父母就會給予, 令到佢地覺得所有都係必然, 令到佢地價值觀歪曲, 然後做一啲普通人唔做嘅事情. 可能而家問啲細路你嘅興趣係咩呀 ? 佢地可能會答你 : 啪丸囉 !

唉…上堂都啪丸 ?? Shock !! 而校長居然話一兩個學生吸毒, 問題並不嚴重. Shock !!! 唔係應該一個都不能有咩 ?? OMG !!!!! 連老師校長質數都如此低劣, 試問有邊個可以救救佢地 ?


P.S. 記得有次到曼谷, 約了當地工作上有接觸嘅朋友吃飯, 他的女朋友係一個試酒師(應該無記錯吧 !?), 是專門受託於酒店去試酒, 紅, 白, 都會有, 真係好工. 如果一個人能夠把自己興趣當成工作, 相信應該不錯吧 ! 不過我記得他的女朋友好似不喜歡飲酒 x) 至於我就一定做唔到啦, 有鼻敏感, 點聞酒味呢…

No comments:

 

虎霆部落格 © 2008 . Design By: SkinCorner