曹格 - Supermarket 超級市場 (送給我的 R 貓妹)

Thursday, July 23, 2009

Lost Control

最近工作上見到的事情真係令人哭笑不得 : vendor 那邊希望盡快完成 network migration project, 等佢地可以馬上開始 billing, 就算現今面對一大堆問題, 都想將責任推卸, 用一啲不三不四理由赦責. 而 client 那邊, 因為一路以來都對 vendor 有所不滿, 於是就事件上一面倒指責 vendor 的不是, 就算自己本身有一啲出錯遺漏, 都會話係 vendor 未能配合而引致.

而當有 conference call嘅時候, 一啲有決策性嘅 management 又永遠唔會 show up. 反而久不久會出一封 e-mail, 講一啲所有人都知嘅情況, 比一啲冇意義、官腔式字句, 你呢個 management 在做 meeting minute 嗎 ?? 於是, conference call 上, 雙方都 point fingers to the other, 永無什麼正面作用, 所有事情就好似start from beginning…

之後, vendor會自把自為, 做一啲改動, 測試, 但事前完全唔需要知會 client 方面, 然後就作出一啲 結論, 你估 client 會接受咩 ? 我心裡諗 : 你都幾好野, 完全表現出唔專業嘅一面, 你唔通知個客, 萬一測試時出咗問題, 邊個負責 ?

Please act as a professional ! OK ?

目前比我嘅感覺, 兩方面似乎已經開始 lost control, 快要去到一個互相指責嘅地步. 現在, 係等 vendor 去做一啲大家已經同意嘅 action, 希望之後, 真係可以將問題解決.

我本身作為一個 3rd party 嘅人, 而且係快將被遺棄嘅一群, 實在不想 step in 太多, 我地現時責任係 handover 所有事情比 vendor, 所以插手幫忙對我地 team 人工作上係毫無 value add, 而且, client 係要習慣一下 vendor 嘅做事作風, 因為你地以後都有可能遇到同樣情況. 這個係你地 headquarter 選擇, 而我地多年來都有反映過 vendor 嘅問題, but the true is your headquarter pick this vendor services and ignore our comments and kick we out…..curious ……

No comments:

 

虎霆部落格 © 2008 . Design By: SkinCorner