曹格 - Supermarket 超級市場 (送給我的 R 貓妹)

Thursday, July 30, 2009

瑣碎的話 – 2

- 明天起程去首爾啦, 逗留四天, 印象中每次到首爾不是秋就是冬, 夏天倒是第一次, 希望食人蔘雞不會太熱啦...我本人就食為主, 貓妹就係去血拼了...

- 上一篇所提及工作嘅事情, 停滯不前, 真係唔知啲人諗咩…..會唔會到我地個 services contract 完都未 migrate 呢 ? 呢個真係一個謎...

- o靚模入書展無問題, 問題係貿發局唔應該安排佢地同普通書商一齊, 點解貿發局識將台灣書商放到老遠, 但寫真集就擺正場 ? 咪又係錢作怪...

- 係電視睇到馬家輝講得好好, 佢嘅說話大意係呢啲寫真集已經通過淫審, 如果只係因為意識形態上問題而禁, 咁啲政治不同見解嘅書, 諷刺曾特首, 政府高官嘅書咪全部要禁 ? 仲有咩言論自由 ? 一針見血 !

- 不過都幾好丫, 睇到玉女Stephy本書短短 30頁字, 但就錯咗 109個別字. 勁 !! HA HA HA 咪住 ! 可能我都有噃, 有冇人可以幫我校對 ?

- 之前係戲院睇咗好多電影, 都沒 update 一下我過影視會 blog 潻...希望返黎之後可以啦 !

- 英超八月十五號開鑼啦, 但係阿仙奴做咩賣走哂啲人呀 ?

- Call Of Duty 5 終於都將喪屍模式打出啦, 一個簡簡單單嘅玩法, 居然一玩上癮, 而且都需要有一定嘅戰略先可以 survival, 個人覺得比 Bio Hazard 5 更刺激更好玩, 其實打喪屍真係使咩咁多故事包裝, 做 BH 班人要好好檢討一下...有冇人一齊 Live 打呀 ?

- 收筆, 首爾我來啦 ~~~ Have a nice weekend everybody !!

No comments:

 

虎霆部落格 © 2008 . Design By: SkinCorner