曹格 - Supermarket 超級市場 (送給我的 R 貓妹)

Monday, August 10, 2009

Blog 之重整

把 MSN Space delete 了, 因為發覺 maintain 兩個 blog 實在不需要, 現在統一以 Google Blogger 作我個人嘅 blog 啦, 一來可以提高 Blogger 瀏覽人數, 睇下會唔會有 Adsense 收入 :) 二來 Blogger 實在比 MSN Space flexible 得多. 當我有任何 Blogger 嘅 update, 以後 MSN 應該同樣會有提示, 而大家可以係我 MSN profile 裡面我嘅 "What's new with" 搵到我嘅最新 blog 文章.

以後, 請多多指教 !

No comments:

 

虎霆部落格 © 2008 . Design By: SkinCorner